piątek, 7 listopada 2014

Wishlist: Nasty Gal + the story behind.




Bellen Slit Decision Top

UNIF Vada Shorts

The Satana Shorts

UNIF Peach Pit Skinny Jeans

Jeffrey Campbell Famous Boot

Quay Invader Shades

Zana Bayne Grace Leather Harness

Metal Head Shades

 Neck Up Body Chain

Nasty Gal Zip It Mini Skirt

Nasty Gal Giovanna Top

BLQ Basiq Hadley Chiffon Cami

Nasty Gal Sideways Crop Top

 Nasty Gal Sheer Modness Top

Tough Love Top

Side Step Crop Top

Nasty Gal On Your Side Tee

Chromat Caged In Bustier

Jeffrey Campbell In Charge Platform Boot - Black Nubuck

Jeffrey Campbell Scully Platform

Jeffrey Campbell Scully 2 Platform - Black



Jeffrey Campbell Pistol Oxford

Postanowiłam zrobić serię postów o rzeczach, które moim zdaniem są warte uwagi oraz bardzo bym chciała żeby jakimś cudem znalazły się w mojej szafie! Jest to moja wishlist- czyli dosłownie lista życzeń. Rzeczy jest hmm..  sporo, dlatego żeby nie był to nigdy nie kończący się tasiemiec postanowiłam rozbić je na kilka tur, a posegregowane są na podstawie tego w jakim sklepie się znajdują, lub na jakiej stronie. Na pierwszy ogień idzie Nasty Gal. Jeden z moich ulubionych sklepów internetowych, który służy raczej do podziwiania niż kupowania. Historia powstania tej strony jest bardzo interesująca. Jest to przykład tego, że jeżeli czegoś naprawdę pragniemy to ciężką pracą można dojść do wymarzonego celu. Cóż to za historia? I kto taki założył Nasty Gal? 




SOPHIA AMORUSO 
"Kiedyś kradłam w sklepach, żeby przetrwać, teraz jestem warta ponad £70 milionów".

Może ciężko w to uwierzyć, ale jej życie  nie zawsze było takie cudowne. Jej relacja z rodziną bardzo pogorszyła się w czasie jej dorastania. W wieku 17 lat, ze świeżo zdiagnozowaną depresją i ADHD, Sophia wyprowadziła się z domu w San Diego i zaczęła wędrówkę po Stanach Zjednoczonych. Żeby przeżyć jadła resztki ze śmietników i kradła w sklepach.

Sophia w młodości.

 To było zaledwie 8 lat temu, kiedy Amoruso podjęła się pracy w biurze, aby dostać ubezpieczenie medyczne. "Miałam mnóstwo czasu do stracenia w pracy i byłam akurat na MySpace, przeglądałam prośby o przyjęcie do znajomych od sprzedawców na eBay'u sprzedających swoje rzeczy 'vintage'. Ich akcje szły jak szalone i wtedy pomyślałam sobie: Hej!!! Mogłabym to robić". Od tego momentu z książką eBay For Dummies, szafą z outfitami ze sklepów z używaną odzieżą oraz absolutnie żadną gotówką na start, Sophia stworzyła swój pierwszy internetowy sklep, przeznaczając 12 godzin dziennie, aby uczynić go idealnym. "Porzuciłam wszystko inne na 2 lata. Od kiedy wstałam rano z łóżka, aż do położenia się do niego znowu wieczorem eBay był całym moim światem". 

Sophia obecnie.

Teraz z ponad 100 milionami klientów i planami do otwarcia swojego pierwszego sklepu offline, Sophia zachęca swoich fanów do podążania za swoim celem i bycia sobą, nawet gdyby oznaczałoby to wyłamanie się poza schemat.

Niedawno również została opublikowana feministyczna książka Amoruso o tytule #Girlboss. 



*
Historia o Sophii Amoruso napisana z pomocą artykułu z gazety Look (moje tłumaczenie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz