środa, 30 lipca 2014

No name.




It's so hot outside that I don't want to even go out. Today I have for you an outfit which I made in a few seconds. It's just simply bright t-shirt put into a claret skirt. To complete this stylization I throw black leather (imitation) waistcoat and necklace with dirty gold beads. And to this of course I must admit my irreplaceable heels.
 P.S. Sorry for bad quality of photos :(
****
Jest tak gorąco na zewnątrz, że nawet nie mam ochoty wychodzić z domu. Dziś mam dla was outfit, który stworzyłam w kilka sekund. Jest to prosty, jasny t-shirt włożony w bordową spódniczkę. Żeby dopełnić stylizację dorzuciłam czarną, skórzaną kamizelkę (sztuczna skóra) oraz naszyjnik z brudnozłotymi koralikami. Oczywiście musiałam dodać do tego moje niezastąpione obcasy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz